Întrebări frecvente (FAQ)

  1. De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

  • poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp ;
  • ai posibilitatea sa acorzi rating si comentarii produselor 
  • poti comanda din nou produsele din comenzile anterioare doar cu un singur click;
  • poti solicita retur.
  1. Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

  1. Cum comand?

Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau cu cardul produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa.  Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;
  • scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

  1. Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale. 

  1. Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista valoare minima de comanda, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

  1. Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion?

Pe pagina de produs, vei gasi un tabel de marimi pentru a-ti usura selectarea articolului dorit. Pentru orice alta informatie, asteptam email-ul tau la adresa contact@hatar.ro 

  1. Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe nostru sunt exprimate in lei, si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii. 

  1. Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.hatar.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • plata cu card bancar; 
  • plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.

Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

Metode de livrare  

  1. Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

 

Serviciu 

Destinatie 

Plasare comanda

Livrare comanda 

Curier rapid

Bucuresti/tara 

Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 13:00) 

ziua urmatoare (24h)

Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 13:00)

1-2 zile (48h)

Vineri, dupa ora 13.00 si weekend

Marti

 

 

  1. Daca las recenzie imi apare identitatea?

Nu, pe pagina nu va aparea adresa de email, iar numele nu trebuie sa fie cel real. Adresa de email o colectam pentru a identifica daca ati comandat produsul respectiv. 

  1. Pot folosi produse pentru potență dacă sufăr de diabet, afecțiuni cardiovasculare sau alte tipuri de afecțiuni?

Aceasta este o intrebare pe care o primim in mod foarte frecvent iar situatia in sine este una pe care dorim sa o tratam cu seriozitate maxima si responsabilitate. Produsele din categoria POTENȚĂ sunt suplimente alimentare, care pot fi comercializate si utilizate fara prescriptie medicală.

Chiar daca legea nu ne obligă la nimic vis-a-vis de acest aspect, recomandam ca in cazurile enumerate mai sus sa discutați cu medicul dumneavoastra. Ii puteti prezenta pagina produsului din magazin, ne puteți pune in legătură cu el să ii oferim detalii suplimentare despre produs astfel încât să ne asiguram că totul este în regulă iar afecțiunea de care suferiți sau tratamentul pe care-l urmați nu interfereaza in nici un fel cu produsul pe care intenționați să-l utilizați. 

12. Ce se întâmplă dacă primesc un colet deteriorat / produs nefuncțional?

Inainte de toate, te asigurăm că înainte de a-ți trimite coletul, verificăm ambalajul fiecarui produs a.i el să nu fie deteriorat, iar impachetarea este una foarte bine si sigur făcută. In cazul în care in timpul transportului, coletul tău sufera deteriori vom proceda in felul urmator:

Dacă ai observat problema inainte de a ridica coletul – cere curierului să-l trimită inapoi și contactează-ne, iar noi iți vom trimite altul imediat ce ne-ai comunicat.

Daca ai observat problema după ce ai ridicat coletul – contactează-ne, noi vom trimite curierul la tine pentru a preda coletul și, în funcție de alegerea ta, iți vom returna contravaloarea produsului sau ți-l vom trimite din nou.

Info: același lucru este valabil și în cazul în care se întamplă ca un produs sa fie nefuncțional din fabrică. Aceste cazuri se întamplă extrem de rar, însă, atunci când se întamplă, vrem să știi ca HATAR este alaturi de tine și 100% pregătit să rezolve problema in timp record astfel încât tu să te poți bucura de produsul dorit. 

  1. Ce lubrifiantele pot folosi cu jucăria mea?

Pentru informații despre lubrifianți, curățare și multe altele, vă rugăm să ne contactați. 

  1. SUNT ALERGIC LA CEVA DIN ACEST PRODUS?

Pentru lubrifianți, produse pentru îngrijirea corpului și bunuri consumabile, toate ingredientele sunt listate pe pagina produsului. Vă rugăm să citiți și să treceți în revistă cu atenție. Hatar nu este responsabil pentru reacțiile negative la produsele din magazinul nostru. 

  1. Cum utilizez frumoasa mea jucarie?

Vă rugăm să cercetați jucăria și utilizarea corectă înainte de cumpărare. Hatâr nu este răspunzător pentru utilizarea necorespunzătoare a niciunui produs care duce la vătămări medicale. Dacă împărtășiți jucăriile cu partenerii, asigurați-vă că le curățați în mod regulat sau le folosiți cu prezervative pentru a reduce probabilitatea transmiterii bolilor sexuale. 

  1. AM UITAT ÎNCĂRCĂTORUL JUCARIEI MELE LA UN HOTEL / APARTAMENTUL EX-PARTENER(EI) / BIBLIOTECA. POT SA CUMPAR ALTUL?

Cu toții am trecut prin asta, dar, din păcate, nu detinem încărcătoare de schimb pentru jucării reîncărcabile. Pentru o înlocuire, contactați direct producătorul. 

  1. POT LUA ACEASTA JUCĂTORIE ÎN BAIE / DUS / PISCINA / APĂ?

Jucăriile impermeabile (adică sigure pentru a fi utilizate în cadă sau duș) sunt marcate clar pe pagina produsului. Dacă nu este menționat ca impermeabil, nu recomandăm să-l scufundați în apă. Jucăriile cu încărcător sau mufă încorporate nu trebuie utilizate niciodată în apropierea apei și curățate la fața locului doar în timpul deconectării. Hatar nu este responsabil pentru nicio vătămare care rezultă din utilizarea incorectă a unui produs.